Induve hè distribuitu u grafitu fioccu naturale?

Sicondu u rapportu di THE United States Geological Survey (2014), e riserve pruvate di grafite fiocche naturale in u mondu sò 130 milioni di tunnellate, trà e quali, e riserve di u Brasile sò 58 milioni di tunnellate, è quella di a Cina hè 55 milioni di tunnellate, classificendu u top in u mondu. Oghje vi parleremu di a distribuzione glubale di e risorse di grafite in fiocchi: da a distribuzione glubale di grafite in fiocche, ancu se parechji paesi anu trovu minerali di grafite in fiocche, ma ùn ci sò assai depositi cun una certa scala dispunibuli per usu industriale, principalmente cuncentrati in Cina , Brasile, India, Repubblica Ceca, Messicu è altri paesi.

1. Cina
Sicondu e statistiche di u Ministeriu di a Terra è di e Risorse, à a fine di u 2014, e riserve di grafite cristallina di a China eranu 20 milioni di tunnellate, è e riserve identificate eranu circa 220 milioni di tunnellate, principalmente distribuite in 20 province è regioni autonome cume Heilongjiang, Shandong, Mongolia Interna è Sichuan, frà i quali Shandong è Heilongjiang sò e principale zone di pruduzzione. E riserve di grafite criptocristallinu in Cina sò circa 5 milioni di tunnellate, è e riserve identificate sò circa 35 milioni di tunnellate, chì sò principalmente distribuite in 9 province è regioni autonome cume Hunan, Mongolia Interna è Jilin, trà i quali Chenzhou in Hunan hè u concentratu locu di grafite criptocristallinu.

2. Brasile
D'appressu à l'indagine geologica statunitense, u Brasile hà circa 58 milioni di tunnellate di riserve di minerale di grafite, di e quali più di 36 milioni di tonne sò riserve naturali di grafite in fiocche. I depositi di grafite di u Brasile si trovanu principalmente in i stati di Minas Gerais è Bahia. I migliori depositi di grafite in fiocche si trovanu in Minas Gerais.

3. India
L'India hà 11 milioni di tunnellate di riserve di grafite è 158 milioni di tunnellate di risorse. Ci hè 3 zoni di minerale di grafite, è u minerale di grafite cun valore di sviluppu ecunomicu hè principalmente distribuitu in Andhra Pradesh è Orissa.

4. a republica ceca
A Repubblica Ceca hè u paese cù e risorse più abbondanti di grafite in fiocchi in Europa. I depositi di grafite in fiocche sò situati principalmente in u sudu di u Statu Cecu cun un cuntenutu fissu di carbone di 15%. I depositi di grafite in fiocche in a regione Moravia sò principalmente inchiostri microcristallini cun un cuntenutu fissu di carbone di circa 35%. 5. Messicu U minerale di grafite in fiocche truvatu in Messicu hè grafitu microcristallinu distribuitu principalmente in i stati di Sonora è Oaxaca. L'inchiostru microcristallinu di grafite fioccu hermosillo sviluppatu hà un gustu di 65% ~ 85%.


Tempu di posta: Aug-06-2021