Applicazione di polvere di grafite

U grafitu pò esse adupratu cum'è piombu à matita, pigmentu, agente lucidante, dopu trasfurmazioni speciali, pò esse fattu di una varietà di materiali speciali, aduprati in settori industriali cunnessi. Allora chì hè l'usu specificu di a polvere di grafite? Eccu un'analisi per voi.

A polvere di grafite hà una bona stabilità chimica. U toner di petra dopu à una trasfurmazioni speciale, hà e caratteristiche di bona resistenza à a currusione, bona cunduttività termica, bassa permeabilità, ampiamente adupratu in a produzzione di scambiatore di calore, cisterna di reazione, condensatore, torre di combustione, torre di assorbimentu, più freddo, riscaldatore, filtru, attrezzature per pompe. Ampiamente adupratu in petrochimica, idrometalurgia, acida è alcalina, fibre sintetiche, carta è altre industrie, ponu salvà assai materiali metallichi.

Per u casting, u casting d'aluminiu, a stampatura è i materiali metallurgici à alta temperatura: a causa di u grafite u coefficiente di espansione termica hè chjucu, è pò accade cambiamenti d'impattu termicu, pò esse adupratu cum'è un muffa di vetru, aduprendu una precisione di dimensioni di fusione di metallo neru di grafite, superficie liscia è alta pruduzzione, nisuna trasfurmazione o pocu trasfurmazione pò esse aduprata, per salvà assai metallo. A produzzione di prucessu di metallurgia in polvere di carburu di cimentu, generalmente fatta da materiale di grafite, sinterizata cù vasi di porcellana. I forni di crescita di cristalli, cum'è u silicuu monocristallinu, i navi di raffinazione righjunali, l'attrezzi di staffa, i riscaldatori à induzione, ecc. Sò trattati da grafite di alta purezza. Inoltre, u grafitu pò ancu esse adupratu cum'è fondu d'isolamentu di grafite in fusione sottovuoto è basa, tubu di fornu resistente à alta temperatura, barra, piastra, reti è altri cumpunenti.

U grafitu pò ancu impedisce a scala di a caldaia, i testi di unità pertinenti mostranu chì l'aggiunta di una certa quantità di polvere di grafite in acqua (circa 4 ~ 5 grammi per tonna d'acqua) pò impedisce a scala di a superficie di a caldaia. Inoltre, u grafitu pò esse adupratu in camini metallichi, tetti, Ponti è tubi.

Inoltre, u grafitu o u vetru è a carta in l'industria ligera lucidante è inibitore di ruggine, hè a fabricazione di matita, inchiostru, vernice nera, inchiostru è diamante sinteticu, diamante materie prime indispensabili. Hè un bellu materiale di risparmiu energeticu è di prutezzione di l'ambiente, i Stati Uniti l'anu adupratu cum'è batteria di vittura. Cù u sviluppu di a scienza muderna è di a tecnulugia è di l'industria, l'applicazione di u grafitu continua à allargassi, hè diventata una materia prima impurtante in u campu di l'alta tecnulugia di i novi materiali cumposti, occupa una pusizione impurtante in l'ecunumia naziunale.

Adupratu in l'industria di l'energia atomica è l'industria di difesa naziunale: a polvere di grafite hà un bonu positrone di neutroni adupratu in i reattori atomici, u reattore di grafite d'uraniu hè più adupratu in un reattore atomicu. Cum'è a putenza aduprata cum'è materiale di decelerazione per u reattore nucleare, deve avè un puntu di fusione elevatu, stabilità è resistenza à a corrosione, è a polvere di grafite pò soddisfà i requisiti sopra. U grafitu adupratu in i reattori atomichi hè cusì puru chì e impurità ùn devenu micca supere decine di parti per milione. In particulare, u cuntenutu di polone deve esse menu di 0,5PPM. In l'industria di difesa, a polvere di grafite hè ancu usata per fà ugelli per razzi à combustibile solidu, coni di nasu per missili, parti per attrezzature di navigazione spaziale, isolamentu termicu, è materiali di radiazione.

news


Tempu di posta: Aug-06-2021