I tassi di perdita di pisu di l'ossidazione di u grafite dilatatu è u grafite di fiocchi sò diffirenti à diverse temperature. U tassu d'ossidazione di u grafite espansu hè più altu ch'è quellu di u grafite di squame, è a temperatura di partenza di a rata di perdita di pisu d'ossidazione di u grafite espansu hè più bassu di quellu di u grafite naturali. À 900 gradi, u tassu di perdita di pisu d'ossidazione di u grafitu naturali di fiocchi hè menu di 10%, mentre chì u tassu di perdita di pisu d'ossidazione di grafite dilatatu hè altu à u 95%.
Ma vale a pena nutà chì, cumparatu cù l'altri materiali di sigillatura tradiziunali, a temperatura di l'iniziu di l'ossidazione di u grafite espansu hè sempre assai alta, è dopu chì u grafite espansu hè pressatu in forma, u so tassu d'ossidazione serà assai più bassu per via di a riduzzione di a so energia di superficia. . .
In un mediu d'ossigenu puru à una temperatura di 1500 gradi, u grafite dilatatu ùn brusgia, splode, o sottumette micca cambiamenti chimichi observabili. In u mediu di l'ossigenu liquidu ultra-bassu è u cloru liquidu, u grafite dilatatu hè ancu stabile è ùn diventa micca fragile.
Tempu di post: Aug-12-2022