Cumu verificà l'impurità di grafite in fiocche?

U grafite in fiocche cuntene certe impurità, poi u contenutu di carbonu di fiocche di grafite è e impurità sò cumu misurà lu, l'analisi di tracce di impurità in fiocche di grafite, di solitu u campione hè pre-cenere o digestione umida per rimuovere u carbonu, a cenere sciolta cù l'acidu, è poi determinà u cuntenutu di impurità in a soluzione. Oghje vi diceremu cumu hè determinata l'impurità di u grafite in fiocche:
U metudu di determinazione di impurità di grafite in fiocche hè u metudu di cenere, chì hà alcuni vantaghji è alcune difficoltà.

1. i vantaghji di u metudu di frassu.
U metudu di Ashing ùn hà micca bisognu di aduprà l'acidu puru per dissolve a cenere, in modo da evità u risicu di introduzione di elementi da misurà, allora hè adupratu di più.

2. a difficultà di u metudu di cennere.
Hè ancu difficiule di rilevà u cuntenutu di cennere di grafite in fiocche, perchè l'arricchimentu di a cenere richiede una combustione à alta temperatura, è à alta temperatura a cenere si attaccherà à a barca campione è hè difficiule da separà, ciò chì porta à l'incapacità di determinà accuratamente a cumpusizione è cuntenutu di impurità. I metudi esistenti apprufittanu di u fattu chì u crisaltu di platinu ùn reagisce micca cù l'acidu, è aduprate u crusculu di platinu per brusgià u grafite in fiocche per arricchisce a cenere, è poi riscaldà direttamente u campione cù l'acidu in u crogiolu per dissolve u campione, è dopu determinate i cumpunenti in a suluzione per calculà u cuntenutu di impurità in u grafitu fioccu. Tuttavia, stu metudu hà certe restrizioni, perchè u grafite in fiocche cuntene una grande quantità di carbone, chì pò fà u crisoltu di platinu fragile è fragile à alta temperatura, pruvucendu facilmente a rumpitura di u crusculu di platinu. U costu di rilevazione hè assai altu, è hè difficiule per esse largamente adupratu. Perchè l'impurità di u grafite in fiocche ùn ponu esse rilevate da u metudu convenzionale, hè necessariu migliurà u metudu di rilevazione.


Tempu di posta: Aug-06-2021